Pages

Thursday, December 1, 2011

Kegembiraan Terpancar.....



Berjayakah aku....

Berjayakah aku dengan azam ku di tahun baru.....
Awal Muharram1433H......Ya Allah....kuatkan lah semangat ku....semoga aku berjaya melakukannya..tanpa ragu2....tanpa kenal erti putus asa...aku hambaMu yang kerdil hanya mampu memohon pertolongan dariMu....


Abang Out station......4 hari jer.....tapi apa yang jadi kat diriku.....aku demam....:-)....aku sedar....suamiku amat berharga bagiku...anak2 ku amat bernilai buatku......tanpa mereka....hmmm????....tak dapat aku bayang kan....

Aku mengimpikan sebuah keluarga yang bahagia......setiap hari aku memohon kepada
Allah...agar dipelihara rumahtanggaku....jauhkan dari segala gangguan yang akan merosakkan kebahagian yang telah kami bina...alhamdulillah....akan menghampiri usia 7 tahun keluarga yang kami bina....Alhamdulillah Ya Allah....




p/s: Abang sayang...cepat la balik..rindu neh....semoga Allah melindungi abang...dan semoga
perjalan balik abang selamat....Amin...





No comments: