Pages

Monday, August 6, 2012

Nuzul Quran...

Seperti biasa....aku bangun pagi...siap2 antar anak g umah pengasuh..then terus g keje.....kat kl...nmpk mula sibuk la..jam 7 pagi org sume kalu nk g keje....

Cam bese la..aku drive....dan akhirnya aku sampai jugakkk.....
tapi....

apsal kosong je parking neh....ermm..mgkn aku sampai awal lagi kot...berjalan panjat tangga g opis....sampai je opis...opis kosong...pastu cc datang n tanya.."puan ot ke arini??".....hah...apsal lak?...."puan,arini kan nuzul quran..selangor  cuti.."....ahahahaha...tidakkkk......apsal la aku terlupa pasal neh....dulu aku keje kat kl..skrg kat selangor.....huhuhu...memang terbaik laaa....

aku lepak jap ilang kan penat..pastu jam 9 terus aku balik umah..hehehehhe...besttt....

1 comment:

Faizzah_Khadari said...

terbaeekkkkkkkk...........